Wie is de leukste peuterjuf van Wijchen?

D66 zet voor Internationale Vrouwendag de leukste peuterjuf van Wijchen in het zonnetje

Internationale Vrouwendag

Vrouwen, jong of ouder, zijn van enorm belang voor ons en de maatschappij. Ze zetten zich dagelijks in voor een ander. Of het nu om de kinderen gaat, om de partner of in het werk wat ze uitoefenen: vrouwen zijn vaak gericht op het zorgen voor een ander en dat gebeurt vaak onzichtbaar. Op Internationale Vrouwendag willen we deze onzichtbaarheid doorbreken en vrouwen in het zonnetje zetten.

Leukste peuterjuf

D66 Wijchen organiseert daarom de verkiezing tot leukste peuterjuf van Wijchen. Deze vrouwen laten onze kinderen veilig opgroeien, staan zij aan zij met de ouders van veel meisjes en jongens en maken het mogelijk dat zowel mannen als vrouwen aan het werk kunnen terwijl zij voor de kinderen zorgen.
Nomineer daarom ook jouw favoriete peuterjuf en wie weet zetten we haar in het zonnetje! De uitslag maken we z.s.m. bekend.

Winnares

Miranda Muller van D66 Wijchen heeft in het kader van Internationale Vrouwendag de winnares van de verkiezing tot leukste peuterjuf van Wijchen en de kernen mogen feliciteren. Op donderdag 10 maart heeft ze Tonny Albers van Kinderdagverblijf Buitengewoon gefeliciteerd met deze eervolle prijs.

Tonny: ‘Het viel niet altijd mee om ook tijdens de coronamaatregelen en lockdowns zorg op maat te blijven bieden. De ene keer vielen ouders in de categorie cruciale beroepen en mochten kinderen wél komen, de andere keer weer niet. Het was iedere keer in samenspraak met de ouders op zoek naar een oplossing. Ik ben ontzettend blij te horen dat dit in goede aarde is gevallen en zie deze prijs echt als een opsteker voor mezelf en mijn bedrijf!’.

Miranda: ‘Er waren ruim 35 nominaties binnengekomen en het was een nek-aan-nekrace met juf Astrid van de peuterspeelzaal in Batenburg en juf Claudia van peuterspeelzaal de Speelhoeve, beide van de Eerste Stap. Vrouwen doen vaak onmisbaar werk, dat als volkomen vanzelfsprekend wordt ervaren. Op deze manier willen we voor Tonny, maar ook voor alle vrouwen, meer waardering uitspreken en mensen bewust maken van het belangrijke werk dat ze verrichten voor de maatschappij. Namens D66 Wijchen nogmaals van harte gefeliciteerd Tonny!

Beeld: D66 Wijchen