Interesse om actief te worden? Je bent meer dan welkom!

Kennis is fijn, maar motivatie en bevlogenheid zijn belangrijker

De deur van D66 Schouwen-Duiveland staat altijd open voor nieuwe mensen. Niet alleen omdat daarmee de kennis en expertise die we ”in huis hebben” groeit, maar ook omdat wij een partij zijn die staat voor een grote betrokkenheid en participatie van mensen bij de politiek, want zo houden we onze democratie gezond.

Bij D66 is het geen vereiste om kennis of ervaring te hebben om te mogen meedenken. Sterker nog, motivatie en bevlogenheid om onze gemeente een stukje mooier te maken is veel belangrijker.

Dus: scholier, student, starter of al een eind op weg richting het pensioen: iedereen is meer dan welkom!

Wat kun je doen?

Expertteams

D66 Schouwen-Duiveland heeft drie expertteams:

Expertteam Kunst, Cultuur & Erfgoed
Expertteam Klimaat, Energie & Natuur
Expertteam Jeugd, Onderwijs & Economie

Deze expertteams vormen de visie van D66 Schouwen-Duiveland op thema’s en vraagstukken die worden besproken in de commissie- en raadsvergaderingen van de gemeente Schouwen-Duiveland. Daarnaast nemen zij ook initiatief; ontstaat er een goed idee rondom een van de thema’s, dan kan D66 dit voorleggen aan de rest van de gemeenteraad.

Fractievergadering

Daarnaast heeft D66 Schouwen-Duiveland eens per maand een fractievergadering. In deze vergadering bespreken we wat er op de agenda van de commissie- en raadsvergaderingen staat. Op deze manier helpen we onze commissieleden en ons raadslid Jeffrey van Doorenmalen in voorbereiding op hun bijdrages namens D66 Schouwen-Duiveland.

Sluit vooral een keer aan!

Neem vrijblijvend contact met ons op

Geïnteresseerd? Neem contact met ons op en sluit vrijblijvend een keer aan!

Mail

Beeld: Evelein Mesman