Volg jouw D66-thema

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven en ontvang de laatste updates op basis van jouw interesses.

Eerste Kamerfractie

D66 heeft sinds juni 2015 tien leden in de Eerste Kamer. Hans Engels is de fractievoorzitter. Demi van Wijk is ambtelijk secretaris.

Hans Engels

Fractievoorzitter | Binnenlandse Zaken, Justitie, Koninkrijksrelaties

Annelien Bredenoord

Lijsttrekker

Alexander Rinnooy Kan

Fractiesecretaris | Financiën, Sociale Zaken en Werkgelegenheid, Onderwijs, Cultuur en Wetenschap

Joris Backer

Europa, Financiën, Justitie

Paul Schnabel

Sociale Zaken en Werkgelegenheid, Welzijn, Care, Economische Zaken

Petra Stienen

Immigratie & Asiel, Defensie & Ontwikkelingssamenwerking, Milieu, Europa

Henk Pijlman

Onderwijs, Woningmarkt, Ruimtelijke Ordening, Energiebeleid, Duurzaamheid

Margo Andriessen

I&A / JBZ , J&V (politie/OM, kansspelen en overlastwetgeving, strafrecht, veiligheid, bestuursrecht), lid Beneluxraad

Anita Vink

VWS (gezondheidszorg/stelsel en medisch-ethisch), I&A/JBZ (privacy, databescherming), V&J (privacy, databescherming, familierecht, prostitutie).

Marion Gout-van Sinderen

Economische Zaken en Klimaat/Landbouw (marktwerking en consumenten); Natuur en Voedselkwaliteit, Financiën (banken, toezicht e.a.); Sociale Zaken en Werkgelegenheid (capita selecta); Veiligheid en Justitie (financiering)

Nu is het moment.

Word nu lid