Martin van Montfort opnieuw lijsttrekker D66 Nederweert

Martin van Montfort is opnieuw gekozen als lijsttrekker van D66 Nederweert voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022. Hij is door de leden unaniem gekozen. De 31-jarige Nederweertenaar is sinds maart 2018 fractievoorzitter van D66 in de gemeenteraad. Naast het raadslidmaatschap is hij werkzaam als bedrijfscontactfunctionaris bij de gemeente Laarbeek en sinds 1 mei 2021 voorzitter van het provinciaal bestuur van D66.

D66 Nederweert is bij de verkiezingen in 2018 nieuw in de gemeenteraad gekomen met twee zetels en levert ook een wethouder. Van Montfort : “De afgelopen jaren zijn me goed bevallen. We hebben een leuke en enthousiaste fractie en krijgen veel voor elkaar. Ik ben trots op het team dat we hebben gevormd en ik ga graag met hen door.”

Het afdelingsbestuur is tevreden met de uitslag. Voorzitter René Fontijn: “Martin heeft D66 Nederweert op de kaart gezet in de afgelopen jaren. We zijn blij dat hij daar nog een periode mee door wil gaan.”