D66 Leidschendam-Voorburg presenteert kandidatenlijst

LET OP: auteursrechten ontbreken. S.v.p. de auteursrechten invullen voor deze afbeelding before using it.

Dit zijn stuk voor stuk uitstekende kandidaten, die bereid zijn de komende jaren als raadslid namens D66 aan de slag te gaan. Het is een mooie mengeling van nieuw talent en heel ervaren krachten’.

Stefan van der Griendt – bestuursvoorzitter D66 Leidschendam-Voorburg

D66 Leidschendam-Voorburg heeft haar kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2022 gepresenteerd. De lijst telt 20 kandidaten.

Eerder dit jaar werd Wouter Jorissen door de leden van D66 al gekozen als lijsttrekker. “Met dit energieke team kunnen we in de volgende raadsperiode écht een verschil maken voor meer kansengelijkheid in Leidschendam-Voorburg. Het is een divers team en ik ben trots om er aanvoerder van te mogen zijn. Het wordt een mooie campagne”, aldus Jorissen.

De top drie wordt gevormd door zittende raadsleden Wouter Jorissen, Mahjoub Mathlouti en Charlotte Bos. Op plek 4 staat Alex Hielkema, huidig fractiesecretaris. Respectievelijke gevolgd door Leo van der Pol, Lisa Vogelaar en Frans van der Avert. Mensen die met hun eigen achtergrond, expertise en gedrevenheid de stem van inwoners zullen vertegenwoordigen.
Benieuwd naar alle 20 kandidaten? Klik op de lijst hieronder.
Kandidatenlijst D66 Leidschendam Voorburg GR22