Wijkbezoek raad aan Hoorn-Noord en Venenlaankwartier

De Hoornse gemeenteraad komt op bezoek in de wijken Hoorn-Noord en Venenlaankwartier op vrijdagmiddag 11 november. De raadsleden willen graag bewoners van de wijken ontmoeten en van hen horen hoe het in de wijk gaat. Het bezoek start om 13:45 uur met een inloop in Praethuys ’t Slot aan de Van Beijerenstraat 89. Daarna worden op de fiets diverse activiteiten en projecten bezocht. Om 16:00 uur eindigt de fietstocht weer in Praethuys ’t Slot.

De Hoornse gemeenteraad weet graag wat er in de wijken leeft en speelt. De raad wil dat inwoners en ondernemers hen weten te vinden en ook geen drempel voelen om contact te zoeken. Daarom komen zij ook graag op bezoek bij de verschillende wijken in Hoorn. Dit keer bezoekt de raad Hoorn-Noord en Venenlaankwartier.

Programma wijkbezoek
Het bezoek start met een inloop om 13:45 uur met koffie en thee in Praethuys ’t Slot.  Daar wordt een korte toelichting gegeven op de rioolvervanging in de wijken Hoorn-Noord en Venenlaankwartier. Daarna start de fietstocht. Op verschillende locaties gaan de raadsleden in gesprek met inwoners en organisaties die zich inzetten voor de wijk. Om 16:00 uur wordt afgesloten in Praethuys ’t Slot. Tijdens de fietstocht en in Praethuys ’t Slot  kunnen bewoners en raadsleden kennis maken en in gesprek gaan over hoe het in de wijk gaat.

Iedereen is welkom
Bewoners van Hoorn-Noord/Venenlaankwartier en andere geïnteresseerden zijn van harte welkom om mee te fietsen en in gesprek te gaan met de raadsleden. Aanmelden kan tot en met dinsdag 8 november 2022 per e-mail aan [email protected].