Webinar over onze keuzes

Veel mensen willen eerst wat meer weten over ons verkiezingsprogramma voordat ze beslissen om op ons te stemmen. Voor hen organiseren we op dindagavond 7 maart een online informatiebijeenkomst. Ga met kandidaten in gesprek over het D66 programma voor de Provinciale Staten van Noord-Holland, en dan specifiek de plannen voor Gooi en Vecht.
Ook aan de waterschapsverkiezingen besteden we aandacht: Water Natuurlijk is de partij die gesteund wordt door D66, GroenLinks en Volt. Ook een kandidaat van hen is erbij.

Wanneer, hoe en wie

Het webinar is dinsdag 7 maart online via zoom, om 20:00 – 21:30 u. Aanmelden via het formulier. Je krijgt direct een bevestigingsmail met de ingevulde gegevens. Op de dag zelf sturen we je de zoomlink.

In het aanmeldingsformulier kun je al aangeven in welke onderwerpen jij vooral geïnteresseerd bent. Ook zijn we benieuwd naar jouw vragen en wensen.

Kandidaten bij de bijeenkomst zijn:
Laurien Berkvens, Hilversum
Rob Koedijker, Nederhorst den Berg
Benno Drewes, Water Natuurlijk, Amsterdam

Halen én brengen

De kandidaten geven informatie over de inhoud van het programma en de achtergrond van de keuzes die daarbij gemaakt zijn.
Ook zijn ze benieuwd naar de wensen en suggesties van de bewoners! Bij hun rol in de Provinciale Staten is het belangrijk om goed te weten wat er speelt in de regio’s, deze bijeenkomst vervult daar een belangrijke rol in.
Ook de komende jaren willen de kandidaten contact houden met de regio. Graag horen we op welke manier dat jullie het liefst willen zien.

Vragen en wensen?

Kiezen met Lef Verkiezingsprogramma d66 N-H Beeld: D66 Noord-Holland