Lijst D66 Gouda voor verkiezingen in maart 2022 vastgesteld

Met heel veel trots presenteren wij vandaag onze top 10 van de lijst aan de kiezer. De afgelopen twee weken hebben de leden van D66 Gouda digitaal gestemd over de definitieve volgorde van de lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2022. Op maandag 1 november is, in aanwezigheid van diverse belangstellenden, de uitslag van deze stemming bekend gemaakt. De leden hebben de lijst als volgt vastgesteld:

Evert Bobeldijk (al eerder verkozen)
Jitske Flietstra
Egbert-Jan Kuijlaars
Mieke Kars
Frank de Pont
Heike Brandes
Bram Talman
Hannie van der Wal- Hortensius
Maartje te Hennepe
Gwyn van der Giessen

Evert Bobeldijk: “Met deze kandidaten ga ik met ontzettend veel enthousiasme de campagne in. Met zoveel kwaliteit en gedrevenheid in het team gaan we de stad nog mooier, kleurrijker en krachtiger maken. Een stad die iedereen vrij laat maar niemand laat vallen”

Ook Miriam Voets, voorzitter van de afdeling, is zeer tevreden met de vastgestelde lijst: “De lijst bevat een aantal verrassende nieuwe namen, maar ook de vertrouwde namen die de afgelopen jaren hun sporen voor D66 Gouda verdiend hebben. Ik ben zeer onder de indruk van de kwaliteit van de kandidaten en de grote variatie aan competenties en achtergronden. En ik heb dan ook veel vertrouwen dat dit team, onder leiding van Evert, voor een sterk D66 geluid zal zorgen in de nieuwe raadsperiode.