Voor een nieuw perspectief

LET OP: auteursrechten ontbreken. S.v.p. de auteursrechten invullen voor deze afbeelding before using it.

Met ons programma zetten we in op een goede toekomst voor Zwolle waarin thema’s als gezondheid, wonen, kansengelijkheid en democratische vernieuwing belangrijke speerpunten zijn.

Net als de rest van de wereld, verandert Zwolle in razend tempo. De keuzes die de komende jaren worden gemaakt zijn daarom bepalender dan ooit. We moeten gezonder gaan leven en de manier waarop we omgaan met onze natuur, met energie en hoe wij woningen bouwen moet veranderen om die goede toekomst te houden. Dat betekent dat we een nieuw perspectief moeten geven zodat we daar naar toe kunnen werken. Een perspectief waarin niet langer de korte termijn en economische belangen leidend zijn, maar een perspectief waarin groei, groen en brede welvaart samenkomen. Met dit programma faciliteert D66 de schaalsprong van de stad en is deze de motor voor een kwaliteitsimpuls. Zwolle wordt daardoor duurzamer, groener, socialer en bruisender. Mens, natuur én economie profiteren daarvan. D66 Zwolle zet in op vooruitgang, verbetering en een menselijke overheid die kansen schept voor iedereen.