Zonnig eerste campagneweekend

12 februari ging ons campagneteam voor de eerste keer de straat op om flyers uit te delen en met inwoners in gesprek te gaan. Dick van Ginkel maakte een fietstocht langs verschillende plaatsen in Zeist waar D66 kansen ziet voor wonen.

Ons campagneteam was te vinden in Zeist centrum en bij de winkelcentra van de verschillende dorpskernen. We zetten in op goed wonen, gelijke kansen en het beste onderwijs! D66 wil een levendige gemeente die leefbaar en bereikbaar is voor iedereen.

D66 wil dat er voldoende en betaalbare woningen bij komen, met aandacht voor het behoud van groen en schone lucht. We denken dat er extra woningen gerealiseerd kunnen worden binnen de gemeentelijke grenzen. Door bijvoorbeeld – waar mogelijk – hoger te bouwen en kantoren om te bouwen tot appartementen. Dick van Ginkel nam ons mee op een fietstocht langs verschillende plaatsen in Zeist waar D66 kansen ziet voor wonen.

Het was een heerlijk zonnige dag om flyers uit te delen en in gesprek te gaan met inwoners in Zeist. De komende maand zal ons campagneteam regelmatig de straat op gaan om mensen ervan te overtuigen te gaan stemmen (op D66).

Heb je ook zin om een keer mee te doen met het campagneteam?