D66 Voerendaal neemt deel aan gemeenteraadsverkiezingen in 2022

Tijdens onze ledenvergadering in februari van dit jaar hebben wij unaniem besloten om als D66 Voerendaal deel te nemen aan de gemeenteraadsverkiezingen in 2022.

Beeld: D66

In het verleden zijn wij als lokale partij altijd goed vertegenwoordigd geweest in de voerendaalse politiek en wij willen onze sociaal-liberale en progressieve stem graag blijven laten horen. Wij hebben veel vertrouwen in de toekomst met een recente aanwas van nieuwe enthousiaste leden binnen onze vereniging. Deze dragen graag hun steentje bij in onze Voerendaalse samenleving.

Momenteel zijn we bezig met het schrijven van ons verkiezingsprogramma. De verkiezing voor de lijsttrekker loopt ook. Eind juni/begin juli zal de lijsttrekker bekend worden gemaakt. Daarnaast zijn we bezig met het samenstellen van de kandidatenlijst.

Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe leden die onderdeel willen zijn van deze frisse groene wind! Heb jij ook zin om politiek actief te worden en wil je meer weten over de mogelijkheden? Benader ons dan via [email protected].

Meepraten, meedenken en meedoen!