Campagne voor D66 op stoom, ook binnen Voerendaal, Gulpen-Wittem en Vaals

Afdeling D66 Voerendaal en omgeving is in de afgelopen weken goed in ‘campagne-stand’ gekomen met activiteiten die momenteel nog wél kunnen.

Beeld: Diversen

D66-leden van de afdeling zijn druk geweest met het promoten van het D66 gedachtengoed bij de inwoners van Voerendaal, Gulpen-Wittem en Vaals. Niet alleen voor de Tweede Kamer verkiezingen, maar ook als opmaat naar de gemeenteraadsverkiezingen in 2022.

Wij hebben posters geplakt op 9 locaties in Voerendaal, 10 locaties in Gulpen-Wittem en 5 locaties in Vaals. We hebben huis-aan-huis geflyerd in Voerendaal voor de landelijke verkiezingen. Dit is gecombineerd met een ‘lokale’ flyer omdat we volgend jaar aan de gemeenteraadsverkiezingen deelnemen. D66-stemmers roepen we hiermee op om mee te denken én mee te doen. We hebben in Voerendaal zo’n 10.000 flyers bezorgd. Ook in Gulpen-Wittem zijn door onze leden ongeveer 2500 flyers verspreid. Ook in Vaals, Vijlen en Lemiers zijn flyers huis-aan-huis verspreid!

Behalve in Voerendaal en omgeving hebben wij in Heerlen vanuit de afdeling Voerendaal campagne kunnen voeren. Mede dankzij de gastvrijheid van een lid (zie foto) van onze afdeling die in Heerlen een Arabische supermarkt heeft. Hier hebben wij breed in en rond zijn zaak D66 kunnen promoten bij bezoekers.