Podcast ‘Appèl’

Podcast Appèl – Beschikbaar in je favoriete podcast player.

De Mr. Hans van Mierlo Stichting heeft haar eigen podcast. In ‘Appèl’ zoeken we de verdieping bij actuele politieke onderwerpen, altijd geïnspireerd door het sociaal-liberale gedachtegoed.

Met interessante gasten en goede analyses. De podcast is te vinden op meerdere platforms.

Meest recente podcast

Aflevering 37: Economische lessen uit de coronacrisis

De maatregelen tegen de uitbraak van COVID-19 hebben grote gevolgen voor onze economie, die grotendeels tot stilstand kwam in veel sectoren. De overheid stelde ongekende steunmaatregelen in om werkloosheid en faillissementen zoveel mogelijk te beperken, met een aanzienlijk hogere staatsschuld tot gevolg. Wat heeft de crisis blootgelegd over het functioneren van de economie? En welke lessen kunnen we daaruit trekken? In deze aflevering van Appèl gaan we in gesprek met econoom en journalist Mathijs Bouman, vaste columnist van het FD en “huiseconoom” bij Nieuwsuur.

Te Gast:
Mathijs Bouman, econoom
Xander Prijs, wetenschappelijk medewerker bij de Mr. Hans van Mierlo Stichting

Presentatie:
Daniël Schut

Beluister alle afleveringen

Genoten van deze podcasts?

Heeft u genoten van deze podcasts? Om deze podcasts én onze andere activiteiten mogelijk te maken, kunnen we uw giften goed gebruiken! Klik op onderstaande button, of klik hier voor meer informatie over doneren aan de Mr. Hans van Mierlo Stichting.