Mr. hans van mierlo stichting

Doneren aan de Mr. Hans van Mierlo stichting

De Mr. Hans van Mierlo Stichting is het onafhankelijke wetenschappelijk bureau van D66. Wij zorgen ervoor dat het denken binnen D66 altijd doorgaat. De Van Mierlo Stichting heeft tot doel om het sociaal-liberale gedachtegoed verder te ontwikkelen en te verspreiden binnen en buiten D66. Dit doet zij door het ontplooien van allerlei soorten activiteiten: het uitvoeren van toegepast onderzoek naar maatschappelijke vraagstukken, het ideologisch en wetenschappelijk onderbouwen van standpunten van D66, het organiseren van lezingen en symposia, het geven van trainingen en workshops, het publiceren van het tijdschrift Idee en podcast Appèl. Om ons hiervoor te blijven inzetten, kunnen we uw financiële steun goed gebruiken. Uw steun is ontzettend waardevol!

U kunt een eenmalige donatie doen aan ons via onderstaand formulier. Ook is er de mogelijkheid tot fiscaal aantrekkelijk schenken aan de Van Mierlo Stichting door een schenkingsovereenkomst te tekenen. Uiteraard kun u ook direct een bijdrage overmaken naar NL19RABO0143877194 t.n.v. Stichting Wetenschappelijk Bureau D66 te Den Haag.