Nadine Hut

Nadine Hut - Portret van Nadine Hut Beeld: D66 Purmerend

De fusie tussen Purmerend en Beemster is aanstaande. Als getogen Purmerender is dit de omgeving waar ik me thuis voel.

Ik ben hier naar school gegaan, heb er gesport en ben er uit gegaan, alles wat ik de toekomstige Purmerendertjes ook gun. Vier jaar geleden sprak uit dat ik wilde dat de generatie van mijn neefje de mooiste en beste toekomst moest krijgen die we kunnen bieden. Zij worden ooit de ouderen van deze stad, maar veel eerder nog wens ik dat Purmerend die mooie toekomt aan alle nieuwe, oude, toekomstige en huidige Purmerenders kan bieden.

1. Stuur Nadine een email
  2. Volg Nadine op Twitter
  3. Volg Nadine op Facebook

Ik sta ervoor in de komende periode dat ons onderwijs modern, toekomstgericht en groen is en dat kinderen opgroeien met respect voor al wat groen is en moet blijven. Dat onze zorg iedereen kan helpen die dat nodig heeft, maar inzet op ondersteuning en leefbaarheid. Kijken naar mogelijkheden en kansen die elkaar versterken. Dat wij voor alle Purmerenders, arm of rijk, een steun en toeverlaat zijn, die ondanks de financiële situatie met ze meedenkt, ze helpt en een partner voor ze is. In de vorige periode heb ik hier een stap in gezet, maar we zijn nog lang niet klaar. Met onze onderwijsagenda zetten we stappen in het koppelen van onderwijs aan onder andere jeugdzorg. Daarnaast heb ik in de afgelopen periode ook gewerkt aan het draaglijker maken van de wachtlijsten door het vragen van meer praktijkondersteuners voor de jeugd.

De raad mag ik ondertussen al 8 jaar mijn uit de hand gelopen hobby noemen. Ik heb er veel geleerd, onder andere om samen te werken met andere partijen, hoe groot de verschillen soms ook zijn. Tenslotte werken we allemaal hard voor de inwoners van onze stad. D66 is de groene onderwijspartij waar ik me thuis voel. Waarbij we iedereen de kans geven te zijn wie ze voelen te zijn. Waarbij we uitgaan van onze eigen kracht en verantwoordelijkheid maar ondersteunen waar dat nodig is. Dat iedereen een vergelijkbare basis krijgt en daardoor de mogelijkheden kan pakken die er zijn. Niet voor niets is onze slogan, laat iedereen vrij maar niemand vallen.

Nadine Hut

Beeld: D66 Purmerend