Dit zijn de kandidaten voor D66 Oss

De afgelopen weken hebben de leden van D66 Oss gestemd op de lijst met kandidaten waarmee D66 meedoet aan de gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart 2022.

Lijsttrekker Bekir Atman is trots op de lijst en kijkt ernaar uit om met dit mooie team een prachtig verkiezingsresultaat neer te zetten. ‘’Onze kandidatenlijst bestaat uit een evenwichtige mix aan competenties en diversiteit aan achtergronden. Mannen en vrouwen, diverse leeftijden én een mooie mix uit stad en dorpen, met vertrouwde namen, maar ook met nieuwe gezichten. Al onze kandidaat-raadsleden zitten vol ambitie en willen zich met hart en ziel inzetten voor Oss. Mijn inzet is met dit topteam, met 2 vrouwen als girlpower op nummer 2 en 3, voor onze gemeente aan de slag te gaan. Laten we elkaar inspireren en de dialoog aangaan, want samen vormen wij de toekomst.’’

De D66-kandidatenlijst voor GR2022 is als volgt:
1. Bekir Atman, lijsttrekker (Oss)
2. Joyce Muller (Ravenstein)
3. Wilma Richters-Maas (Oss)
4. Erik van Santvoort (Geffen)
5. Gerard de Mol (Berghem)
6. Stephan Schouten (Oss)
7. Yancy Kivits (Oss)
8. Frans Molenkamp (Oss)
9. Sander Klaver (Oss)
10. Harmen Klaver (Oss)

Beeld: D66

D66 verkiezingsprogramma 2022-2026
Intussen wordt er hard gewerkt aan een goed inhoudelijk verkiezingsprogramma; uitgaande van de waarden van D66, maar toegespitst op de onderwerpen die zowel voor de stad Oss als voor onze dorpen van belang zijn. We moeten keuzes maken om onze gemeente klaar te maken voor een klimaatvriendelijke toekomst, waar mensen betaalbaar kunnen wonen, een goed vestigingsklimaat voor ondernemers in het  groot-, midden- én kleinbedrijf is en iedereen mee kan doen. Waar oog is voor zorg voor de inwoners die daar een beroep op doen. Een gemeente waarin we iedereen vrij laten, maar niemand laten vallen. Een gemeente die wil werken aan gelijke kansen voor iedereen. Zodra we het akkoord van onze Osse leden op dit verkiezingsprogramma hebben delen wij dit via de diverse kanalen met alle inwoners in Oss, zodat iedereen kan zien waar D66 Oss voor staat.

Kennismaken met de D66 kandidaat-raadsleden
Tot aan de verkiezingen in maart zullen de kandidaten zich overal laten zien om met de inwoners in gesprek te gaan. Dat D66 Oss klaar is om mee te bouwen aan een mooie toekomst voor Oss.

Lijsttrekker Bekir Atman: “De gekozen kandidaten staan te popelen om zich in te zetten voor onze mooie gemeente”. Behalve deze topkandidaten zijn er nog eens 15 steunfractieleden, die de lijst compleet zullen maken. Deze namen worden in december bekend gemaakt. We zijn gemotiveerd om juist samen met onze inwoners en ondernemers te werken aan een mooier Oss. We hebben best een groot team, maar er kunnen altijd meer enthousiaste inwoners aansluiten.
Wil jij nu al kennismaken met onze kandidaten voor D66 Oss?

Je bent van harte welkom op een van onze fractievergaderingen!”

Interesse?
Neem dan contact op met Bekir Atman, 06 44 76 93 11 of mail naar [email protected]