Werkbezoek D66 aan Herpertz

Afgelopen weekend bracht een delegatie van D66 een werkbezoek aan Herpertz op de Pannenweg. Het werkbezoek was onderdeel van een fietstocht door Limburg met bezoeken aan toonaangevende bedrijven en projecten in de provincie. Dit was volgens D66 Nederweert een mooie kans om het succes van de Pannenweg te laten zien. De afgelopen jaren hebben veel bedrijven zich op het terrein gevestigd en recent is de laatste kavel verkocht. Op de Pannenweg werden de leden van D66 gastvrij ontvangen door Herpertz met een korte presentatie over het bedrijf en een rondleiding. Peter Koolen: “We zijn tevreden met de ontwikkelingen op de Pannenweg en trots op bedrijven zoals Herpertz die zich hier gevestigd hebben. Ik wil Herpertz bedanken voor de gastvrijheid.”

Winnaar Weerterlandprijs

Herpertz is sinds mei 2017 gevestigd in Nederweert op de Pannenweg. In november 2018 heeft het bedrijf de Weerterlandprijs gewonnen vanwege het bijzondere ondernemerschap.

Fietstocht D66 Limburg

D66 zet zich al jaren in voor betere fietspaden. In aanloop naar de verkiezingen voor Provinciale Staten fietst D66 Limburg de hele provincie door. Vorige week ging de fietstocht door Midden-Limburg. Na een startschot in Weert bij Stal Ehrens ging de tocht via Nederweert, Schoor en Nederweert-Eind richting het windmolenpark bij Neer. Onder de fietsers bevonden zich gedeputeerde Hans Teunissen, Limburgs Parlementslid Hans van Wageningen, Tweede Kamerlid Rens Raemakers en Carla Moonen, bestuurslid van VNO-NCW.

Gedeputeerde Hans Teunissen voor een kraan van Herpertz Beeld: D66 Nederweert