Blijf op de hoogte

Bestuurslid Talentontwikkeling en Opleiding

50 jaar

Rotterdam

Joan Nunnely is per januari 2017 lid van het Landelijk Bestuur.

Ik wil me inzetten voor het Landelijk Bestuur om talenten te ontwikkelen, op te leiden en te verzilveren en zo bij te dragen aan een succesvol en tolerant Nederland. Als ondernemer, directeur | Eigenaar van Eye For You houd ik me bezig met het versterken en scholen van professionals vanuit boardpositie en ad interim in zowel de publieke als private sector.

Breder kijken naar de drijfveren en fundamentele kenmerken om teams dynamisch en diverser te maken. Dit om te kunnen innoveren, verbeteren en te verbinden met de samenleving. Deze koers wil ik als bestuurslid uitdragen vanuit onze partij en de zichtbaarheid vergroten binnen Nederland. Daarnaast wil ik de politiek dichter bij de mensen door activiteiten te organiseren.

Heb je vragen over talentontwikkeling en het opleidingsaanbod van de partij? Neem dan contact op met de afdeling talentontwikkeling op het Landelijk Bureau via opleidingen@d66.nl.

Rob Jetten

Hi,