D66 Leiderdorp bedankt de leraren

5 oktober is de Dag van de Leraar. Zoals ieder jaar wil D66 Leiderdorp op deze dag, die dit jaar samenvalt met de start van de Kinderboekenweek, de leraren bedanken voor hun goede werk. Daarom bezochten leden van D66 alle Leiderdorpse scholen met iets lekkers voor bij de koffie.

Traditiegetrouw ging de fractie van D66 ook dit jaar op de Dag van de Leraar langs de scholen in Leiderdorp om hun waardering voor de inzet van de docenten te uiten.

D66 is dé onderwijspartij in Leiderdorp. We maken ons hard voor beter onderwijs. Investeren in onderwijs vormt de sleutel tot succes en persoonlijke groei van onze kinderen. D66 vecht voor het beste onderwijs en eerlijke kansen voor iedereen. D66 wil dat leraren een zo groot mogelijk deel van hun tijd aan en met hun leerlingen kunnen besteden en daarvoor een eerlijke beloning ontvangen.

Op bijgaande foto overhandigt raadslid Hester Barendse een doosje chocola aan het team van de Koningin Juliana school. De Kinderboekenweek heeft dit jaar het thema Gi-ga-groen en de teamleden waren, gekleed in het groen, druk met de voorbereidingen daarvoor.

Beeld: Hester Barendse