D-Café over eerlijke economie

Heb je zin in een gezellige en inspirerende middag? D-Tour organiseert zaterdagmiddag 14 oktober namens de Hoornse D66 fractie een politiek D-café over een eerlijke economie. Wij nodigen alle leden en belangstellenden uit om een drankje te komen drinken en in gesprek te gaan over eerlijke economie en hoe D66 dit in Nederland wil bevorderen.

De middag is geïnspireerd door de aankomende landelijke verkiezingen en het onlangs gepresenteerde conceptverkiezingsprogramma. Een van de speerpunten van het landelijke programma is, naast klimaat en onderwijs, eerlijke economie. Daarom hebben wij Dorien Blommers uitgenodigd om het een en ander toe te lichten. Zij is kandidaat kamerlid en op dit moment persoonlijk assistent van Minister van Financiën Sigrid Kaag.

Deze bijeenkomst is een kans om samen te komen, kennis te maken, ideeën te delen, vragen te stellen en in gesprek te gaan over een eerlijkere economie voor Nederland. We hopen dat je erbij kunt zijn!

Datum: 14 oktober
Tijd: inloop vanaf 15.30 uur