Bernadette Smelik lijsttrekker

Bernadette Smelik is door de leden van D66 Heumen gekozen tot lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022.

Bernadette werkt bij de Radboud Universiteit. “De afgelopen drie jaar heb ik als lid van de gemeenteraad Heumen en als fractievoorzitter van D66 gemerkt dat onze fractie verschil kan maken. Zo is in de nieuwe strategische visie van de gemeente Heumen duidelijk het D66-stempel terug te vinden: – laat iedereen vrij, maar niemand vallen – als de basis waarop besluiten genomen worden op het gebied van woningbouw, duurzaamheid en betaalbaarheid & bereikbaarheid van zorg.”

Smelik: “ik ben heel blij met het mandaat dat ik van de leden gekregen heb”. De komende jaren wil Bernadette zich samen met alle leden van D66 Heumen inzetten voor de grote opgaven die we als gemeente hebben: heel veel woningen bouwen en de noodzaak duurzaamheid een hogere prioriteit te geven.

We gaan ook dit jaar weer de straat op om uw mening te horen in onze ‘In Gesprek Met’ acties. Laat Bernadette weten wat uw mening is of spreek haar gewoon aan om een praatje te maken.