• Alwin Steeg
  • Ingrid van Caulil
  • Erik Langedijk

Lijsttrekker Alwin Steeg

D66 Beuningen komt uit met een mooie lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen 2022. Alwin Steeg, op dit moment raadslid, is lijsttrekker.

Nieuwe en vertrouwde kandidaten

Nieuwe kandidaat-raadsleden zijn Peter Lam uit Winssen, Hanneline Oosting-Adriaansens en Veronica Canoy uit Beuningen. Verder zien we terug Peter Ahsmann en Sydney van den Broek, beiden op dit moment lid van raadscommissies.

Bekende gezichten

Bekende gezichten zijn Liane de Witte-van der Ent, Roel Kuppens, die het stokje overgeeft aan Alwin Steeg, Henk Peereboom, Eric Oomen en Hans Driessen, onze huidige wethouder.

Verder bouwen aan een Beuningen waar iedereen mee kan doen

Roel kuppens heeft zich sinds 2014 ingezet als lijsttrekker en fractievoorzitter van D66 Beuningen. Samen met de fractie heeft hij zich in die jaren vooral ingezet voor onderwijs en duurzaamheid. Na 8 jaar geeft hij nu het stokje over aan Alwin Steeg zodat hij, met een nieuwe fractie, verder kan bouwen aan een Beuningen waar iedereen mee kan doen.

Trouwe leden steunen kandidaten

De lijst wordt afgesloten met onze trouwe leden, vaak eerder actief voor D66 Beuningen, die hiermee onze lijst steunen: Ingrid Vermeulen, Leonie Oor, Arjan Deutekom, Merel Peereboom, Jesse Derks, Ingrid van Caulil, Erik Langedijk.

Stem 14, 15, 16 maart
D66 Beuningen

Stem lokaal en betrokken, stem D66 Beuningen! Samen bouwen aan vier leefbare dorpen!

Kandidaat-raadsleden en leden raadscommissies D66 Beuningen - Beeld: Copyright Broer van den Boom

Ons team van kandidaten is er klaar voor. Samen bouwen aan vier leefbare dorpen.