Schenken aan D66 Amsterdam

Amsterdam is een unieke wereldstad: divers, compact, internationaal en tolerant. Een geweldige stad om in te leven. Maar we staan ook voor grote uitdagingen: wonen, klimaat en onderwijs zijn onze speerpunten. Er is werk aan de winkel, maar D66 is trots op Amsterdam en optimistisch over de toekomst van onze stad.

Gemeenteraadsverkiezingen

Nu de gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart eraan komen is het extra belangrijk dat we zoveel mogelijk Amsterdammers kunnen bereiken met onze boodschap. Met uw bijdrage helpt u het verschil te maken voor onze toekomst. De campagne zal zich focussen op 3 thema’s:

• Goed wonen
  • Goed klimaat
  • Goed onderwijs

Alle bijdragen helpen!

Om u een idee te geven van wat we deze periode kunnen doen met uw donatie:

• voor 15 euro kunt u dertig seconden campagnetijd op AT5 sponsoren
  • voor 62 euro kunt u een reclamezuil (abri) sponsoren
  • voor 100 euro kunt u rond de tienduizend flyers sponsoren
  • voor 400 euro kunt u duizend posters sponsoren
  • voor 1200 euro kunt u een advertentie op de voorpagina  van Het Parool sponsoren
  • voor 2500 euro kunt u een billboard advertentie van 2×3 meter sponsoren

U kunt uw extra bijdrage overmaken op NL02 RABO 0154 8293 82 ten name van D66 Amsterdam o.v.v. Donatie D66 Amsterdam en uw naam. Of betaal eenvoudig via de onderstaande link.

We blijven werken aan duurzame vooruitgang

Uw steun blijft daarbij hard nodig. Met uw extra bijdrage helpt u het verschil voor onze toekomst te maken en organiseren wij:

• aansprekende activiteiten
  • een goede opleiding voor onze raadsleden en wethouders
  • krachtige campagnes

Goed om te weten

De afdeling D66 Amsterdam valt onder de rechtspersoon ‘Vereniging politieke partij D66’ en heeft daarmee de ANBI-status (algemeen nut beogende instelling). Hierdoor zijn uw giften onder voorwaarden fiscaal aftrekbaar.

Periodieke giften

Periodieke giften via een schenkingsovereenkomst zijn zelfs volledig aftrekbaar als zij voldoen aan de voorwaarden. Deze leest u hier. Let op: sinds 2014 is het niet meer noodzakelijk om de schenkingsovereenkomst via de notaris vast te laten leggen, maar kan dit rechtstreeks via D66 Amsterdam.

Giften boven de €4.500,00 zullen conform de richtlijnen van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties in de jaarrekening van D66 openbaar worden gemaakt. Aan donaties aan D66 kan geen enkel recht worden ontleend.

Heeft u vragen?

Neem dan contact met ons op door te mailen naar [email protected].