Pim van Dam nieuwste raadslid D66

Tijdens de raadsvergadering van 28 mei is Pim van Dam officieel geïnstalleerd als gemeenteraadslid namens D66. Na vier jaar actief te zijn geweest als commissielid maakt hij nu de stap naar de gemeenteraad. Met zijn ervaring, betrokkenheid en frisse energie versterkt Pim het team van D66 in de gemeenteraad.

Beeld: D66 Alphen aan den Rijn

Komende periode

Pim kijkt uit naar de komende periode:
“Als raadslid kan je de plek waar je bent opgegroeid nog mooier maken dan die al is. Het is enorm eervol dat ik plaats mag nemen in de gemeenteraad…”

Ambities

Hij wil zich de komende jaren onder meer inzetten voor mbo- en hbo-studenten, erfgoed en een gezonde gemeente: “…Ik heb er daarom erg veel zin in om me in te zetten voor onze mbo- en hbo-studenten, ons erfgoed op de kaart te zetten en te werken aan een gezonde gemeente.”