Nieuwe rol
Maurits kijkt met veel enthousiasme uit naar zijn nieuwe rol:
“Vereerd dat ik door de fractie ben voorgedragen. Ik kijk ernaar uit om samen met de fractie te werken aan het realiseren van de ambities uit het coalitieakkoord.”
Tijdens de gemeenteraadsvergadering van 28 mei is Maurits de Vries officieel geïnstalleerd als wethouder namens D66. Na zijn periode als fractievoorzitter maakt hij daarmee de stap naar het college van burgemeester en wethouders. Met Maurits in het college en een vernieuwde fractie in de raad kijken wij vol energie vooruit naar de komende bestuursperiode.
Beeld: D66 Alphen aan den Rijn
Maurits kijkt met veel enthousiasme uit naar zijn nieuwe rol:
“Vereerd dat ik door de fractie ben voorgedragen. Ik kijk ernaar uit om samen met de fractie te werken aan het realiseren van de ambities uit het coalitieakkoord.”
Ook de nieuwe fractievoorzitter Kirsti van Dam ziet de samenwerking met vertrouwen tegemoet: “Maurits en ik hebben de afgelopen periode intensief samengewerkt aan het coalitieakkoord. Ik kijk ernaar uit om vanuit de fractie samen verder te bouwen aan onze plannen voor Alphen aan den Rijn.”