Kirsti van Dam de nieuwe fractievoorzitter

Kirsti van Dam is benoemd tot nieuwe fractievoorzitter van D66 Alphen aan den Rijn. Zij volgt Maurits de Vries op, die op 28 mei werd geïnstalleerd als wethouder. Kirsti was de afgelopen jaren al actief als raadslid en speelde namens D66 een belangrijke rol bij de onderhandelingen over het coalitieakkoord. Met veel enthousiasme begint zij aan haar nieuwe rol.

Beeld: D66 Alphen aan den Rijn

Trots

“Ik ben er trots op dat de fractie mij gekozen heeft als fractievoorzitter en ga met heel veel energie en enthousiasme aan de slag! Ik heb vertrouwen in deze coalitie en in hoe constructief de andere fracties in de gemeenteraad zijn. We zien allemaal de noodzaak van samenwerken voor een sterk en groeiend Alphen aan den Rijn.”

Het nieuwe college

Daarnaast feliciteert Kirsti het nieuwe college met de installatie:
“Ik wens het college veel succes toe. Ik heb vertrouwen in de samenwerking en in de stappen die we samen kunnen zetten voor Alphen aan den Rijn.”