Bedankt Gert!

Gert van den Ham nam namens D66 de afgelopen vier jaar plaats in het college als wethouder, met een paar pittige portefeuilles zoals financiën en duurzaamheid.

Beeld: D66 Alphen aan den Rijn

Dankbare fractie

Wij zijn Gert enorm dankbaar voor zijn inzet en collegialiteit, maar ‘uit de collegekamer’ is zéker niet uit het hart. Gert, we hopen je nog vaak te zien en van jouw ervaring en expertise gebruik te mogen blijven maken!

Afscheidswoorden Gert

“Ik bedank de gemeenteraad voor de vele constructieve en soms ook wel moeilijke discussies en debatten die we de afgelopen jaren gevoerd hebben met elkaar. Best pittig en af en toe ook best op het scherpst van de snede, we weten er alles van. En ik ben blij te horen dat we altijd die discussies voerden op een ontspannen en inhoudelijke wijze.”