Doneren

Met creativiteit komen we ver, en we zijn zuinig, maar zonder financiële middelen komen we niet zo ver als we willen. En we begrijpen dat niet iedereen de straat op kan of wil gaan.  Wilt u ons financieel bijstaan in het veranderen van het Rijk van Nijmegen en Nederland?

Doneren

Ondersteun dan de D66 campagne en doneer op NL75RABO0102419744 ten name van D66 Rijk van Nijmegen onder vermelding van ‘Donatie campagne’. Elk bedrag is welkom en wordt zeer op prijs gesteld. Ter illustratie hieronder een aantal voorbeelden wat we met uw donatie kunnen realiseren:

• €66: Voor dit bedrag kunnen we genoeg flyers kopen om een wijk te flyeren
  • €100: Voor dit bedrag kunnen we een heel stadsdeel van flyers voorzien
  • €150: Voor dit bedrag kunnen we een advertentie kopen die getoond wordt voor aanvang van een bioscoopfilm
  • €500: Voor dit bedrag kunnen we in een aantal wijkbladen onze standpunten adverteren.

Fiscaal mogelijk aftrekbaar

D66 en de Mr. Hans van Mierlo Stichting zijn door de Belastingdienst aangewezen als ‘Algemeen Nut Beogende Instelling’ (ANBI). Hierdoor zijn uw bijdragen aan D66 en de Mr. Hans van Mierlo Stichting fiscaal onder voorwaarden aftrekbaar. Door een schenkingsovereenkomst af te sluiten is uw jaarlijkse bijdrage zelfs volledig aftrekbaar. Kijk voor meer informatie hierover op https://d66.nl/schenken/anbi-gegevens/

Giftenreglement

D66 Rijk van Nijmegen kent sinds 2013 een giftenreglement. Het giftenreglement is opgesteld in het kader van de Wet Financiering Politieke Partijen. Uw donatie wordt behandeld volgens dit reglement. Meer informatie hierover vindt u op deze pagina.

Beeld: D66 Rijk van Nijmegen