Taart op Valentijnsdag voor vrijwilligers Theater De Verbeelding

Elk jaar zet D66 Purmerend op Valentijnsdag vrijwilligers in het zonnetje. Dit jaar brachten we op 14 februari een taart naar Theater De Verbeelding in de theaterzaal van P3 in Purmerend. Zij zetten zich belangeloos en met veel toewijding in. D66 koestert de inzet van deze vrijwilligers. Door een taart te brengen, laten we blijken dat we hun inspanningen zien en waarderen.

De medewerkers van Theater De Verbeelding zorgen elke week voor de professionele faciliteiten voor de theatergroepen, een mooi avondje uit voor de bezoekers en voor alle andere werkzaamheden die bijdragen aan het welslagen van de voorstellingen.

Theater De Verbeelding
De Verbeelding is een organisatie waar mensen met elkaar samenwerken om voorstellingen mogelijk te maken. Zowel voor als achter de schermen. Ieder die betrokken is bij Theater De Verbeelding doet dat met kennis en plezier en levert door voorbereiding, ondersteuning en uitvoering, een bijdrage aan de kwaliteit van het professionele aanbod. De medewerkers worden ingezet als voorstellingscoördinator, bij de kassadienst, bardienst, zaaldienst, techniek, het scannen van toegangskaarten en de rol van gastheer/vrouw.

Tijdens de middagvoorstelling wordt er altijd gezorgd voor een warme lunch voor de techniek en vaak ook voor de artiesten. Bij een avondvoorstelling wordt er meestal ook gekookt, wat dikwijls erg gewaardeerd wordt door de acteurs. En als de keuken van P3 niet beschikbaar is, dan koken de vrijwilligers gewoon de maaltijd thuis, hoe bijzonder is dat? Het bestuur van het theater zegt dan ook terecht: ‘“’We zijn trots en blij met onze mensen, zonder hen geen Theater De Verbeelding!’

Uiting van dankbaarheid
D66 is dankbaar voor het werk van allen in onze gemeente die de handen belangeloos uit de mouwen steken. In voorgaande jaren brachten we al eens taart naar bijvoorbeeld het Repair Café, ouderenvervoer, vluchtelingenwerk, gehandicaptenzorg, de Heemtuin en de Oude Begraafplaats aan de Nieuwstraat in Purmerend. Vorig jaar waren we bij de vrijwilligers van de historische verenigingen in Purmerend en Beemster.