Een monument dat steeds terug moest komen
Het regenboogmonument was sinds de plaatsing in 2017 meerdere keren doelwit van vernieling. Het werd beschadigd, bespoten en gesloopt. Iedere keer volgde dezelfde boodschap vanuit het college van B&W: het monument zou worden hersteld en in volle glorie terugkeren.
Toen het monument begin dit jaar opnieuw werd vernield en uiteindelijk werd verwijderd, is opnieuw aangegeven dat gewerkt zou worden aan een duurzame oplossing.
Maar waar blijft die oplossing?