Kletscafé

Kletscafé komt met tweede ronde politiek voor de verkiezingen

Kletscafé in Theater
De Bussel

Zondag 13 februari van 13.00 tot 15.00 uur vindt in Theater de Bussel weer het Kletscafé plaats.

Doktor van Rooij ondervraagt op geheel eigen wijze de lijsttrekkers van Oosterhout over hun ideeën voor de komende vier jaar.

De lijsttrekkers nemen een secondant mee die met elkaar in debat gaan aan de hand van een aantal stellingen. Van de PvdA komen  Marie Louise van Mook en Niels Vermeer, Gemeentebelangen  heeft wethouder en tevens lijsttrekker Clemens Pina en fractievoorzitter Walther Hoosemans aan tafel, de VVD stuurt de nieuwe wethouder Dees Melsen en Mirjam de Wit van Loon. D66 heeft haar nieuwe fractievoorzitter Guus Beenhakker en kandidaat raadslid Job Basting in de startblokken en de nieuwkomer in het partijenstelsel Voor Heel Oosterhout heeft fractieleider en lijsttrekker Peter de Laat en kandidaats raadslid Kelly Braat op het programma staan.

De presentatie is in handen van Marleen Helsloot en Emile van Rooij. René van Bijnen zorgt ervoor dat de vragen uit het publiek de aandacht krijgen. Natuurlijk sluit columnist Ronald Vermeulen weer af met de actualiteit van dat moment. De entree is gratis, de bar is open en iedereen is van harte welkom met inachtneming van de dan geldende coronaregels.

Kunt u niet komen, dan is Kletscafé ook te volgen via een live-streaming, u logt direct in op www.theaterdebussel.nl/kletscafe.