Sluit je aan bij D66 Lingewaard

Woon je in Bemmel, Huissen, Gendt, Angeren, Haalderen, Doornenburg of Ressen? En heb jij zin om je in te zetten voor je gemeente? Kom eens langs bij een steunfractievergadering of een andere bijeenkomst van D66 Lingewaard.

Ons team

D66 Lingewaard is een actieve, leuke, diverse groep mensen die een deel van hun vrije tijd besteden aan lokale politiek. Naast de 2 raadsleden en 4 PA-leden die een actieve officiële rol in de actuele politiek hebben, zijn er ook steunfractieleden en andere vrijwilligers actief binnen de partij. Zij ondersteunen de raadsleden en PA-leden bij hun politieke strategie en afwegingen en houden de partij draaiende. Bijvoorbeeld door het secretariaat te bemannen of de communicatie te verzorgen.

Sluit aan!

Het maakt niet uit wat je interesses en expertises zijn, voor jou is er ongetwijfeld iets te doen.

Goede redenen om je aan te sluiten bij D66 Lingewaard:

• Je wordt onderdeel van een leuk team.
  • Je leert mensen kennen die je anders nooit zou hebben ontmoet.
  • Je leert hoe lokale politiek werkt en wat er speelt in de gemeente Lingewaard.
  • Je levert een waardevolle bijdrage aan je gemeente en daarmee aan alle inwoners van Lingewaard.

Kom snuffelen

Wij begrijpen dat je misschien niet meteen in het diepe springt maar liever eerst aan ons wil snuffelen. Dat kan. We nodigen je van harte uit om een keer op dinsdagavond een steunfractievergadering bij te wonen in het gemeentehuis.

Dan ontmoet je onze raadsleden en het team, proef je de sfeer en ervaar je hoe wij samenwerken. Het is geheel vrijblijvend en je hoeft (nog) geen lid van D66 te zijn.

Neem contact op met Léon Dekkers via [email protected] als je meer wilt weten of een keer bij een vergadering wilt zijn.