De nieuwe fractie

Bedankt voor alle stemmen. We zijn erg blij dat we de drie zetels die we hadden hebben behouden. De gemeenteraadsfractie gaat bestaan uit Nick, Sam en Gino. Carsten en Anke worden burgerraadslid.

Blij met het resultaat

“Allereerst feliciteren we natuurlijk de winnaars, PRO en VVD” zei lijsttrekker Nick van Egmond. Over het behaalde resultaat was hij tevreden: ”Wij zijn blij en tevreden dat we stevig op drie zetels zijn blijven staan. Sinds 2014 doen we mee en we hebben nu voor de derde keer drie zetels. Dat is een mooie constante en geeft aan dat D66 een partij is met een duidelijke basis in Kaag en Braassem. Daar ben ik erg trots op. De afgelopen jaren hebben we verantwoordelijkheid genomen en onze kiezers hebben dat gewaardeerd.”

Ook gaf hij aan dat hij hoopt snel in gesprek te kunnen over de samenwerking. ”Dan kunnen we weer aan de slag met het vertrouwen wat we hebben gekregen. En gaan we komende periode, samen met de inwoners, onze dorpen nog mooier maken.”

Afscheid Conny

Conny is in de gemeenteraad verkozen, maar heeft besloten haar zetel niet in te nemen. Dat vinden wij erg jammer, maar wij steunen haar besluit volledig. Als gevolg van privéomstandigheden verhuist ze later dit jaar naar Alphen a/d Rijn. Haar inzet is altijd geweest om in onze mooie gemeente te blijven, maar dit bleek uiteindelijk niet mogelijk. Wij gaan haar inzet op (jeugd)zorg en onderwijs missen, maar haar adviezen en in de raad behaalde resultaten blijven bij.

Beeld: Leon Veefkind

”Ik vind het heel jammer dat ik moet opstappen. Ik was graag nog doorgegaan maar het is niet anders. Ik wens de nieuwe fractie heel veel succes en hoop aangehaakt te blijven bij D66 in Kaag en Braassem” – Conny Punt