Afscheid Conny Punt

Gisteren hebben we in de gemeenteraad afscheid genomen van Conny Punt als raadslid. Tijdens de afscheidsraad werd stilgestaan bij de vertrekkende raadsleden.

Afscheid Conny

Conny was in de gemeenteraad verkozen, maar heeft besloten haar zetel niet in te nemen. Als gevolg van privéomstandigheden verhuist ze later dit jaar naar Alphen a/d Rijn. Haar inzet was altijd om in Kaag en Braassem te blijven, maar dit bleek uiteindelijk niet mogelijk. Wij gaan haar inzet op (jeugd)zorg en onderwijs missen, maar haar adviezen en in de raad behaalde resultaten blijven bij

Afscheidsraad

Tijdens de afscheidsraad werden de raadsleden toegesproken door burgemeester Astrid Heijstee. Speciaal voor de vertrekkende raadsleden had zij ook een paar persoonlijke woorden.

Na de woorden van de burgemeester kregen de fractievoorzitters de mogelijkheid om de vertrekkende raadsleden van hun partij toe te spreken. Onze fractievoorzitter Nick van Egmond had een paar mooie afscheidswoorden voor Conny. Hij benoemde haar inzet voor het sociaal domein maar ook haar rol binnen de fractie. Conny stond altijd klaar voor de mensen en had altijd aandacht voor de persoon.

Afscheidswoorden Conny

Als laatste was het woord aan Conny zelf. Zij mocht nog een keer de andere raadsleden toespreken. Conny bedankte de raadsleden voor de samenwerking en gebruikte ook dit laatste moment nog om haar inhoudelijke boodschap mee te geven. Namelijk: ”Niemand mag alleen komen te staan of op achterstand komen. Iedereen moet gelijke kansen krijgen.”

Bekijk de afscheidswoorden van Nick en Conny

Beeld: Kaag en Braassem