Nomineer nu je favoriete kandidaat voor de EBN Inspiratieprijs

Elk jaar wordt de Els Borst Netwerk Inspiratieprijs uitgereikt aan een inspirerend D66-lid die iets bijzonders heeft bereikt binnen de partij of in de maatschappij. Dit jaar is het thema van de Inspiratieprijs ecofeminisme, oftewel: het klimaat vanuit een vrouwelijk perspectief. Een belangrijk, actueel thema waar meer aandacht voor moet zijn. Voor de Inspiratieprijs zijn we op zoek naar inspirerende leden die in deze richting iets bijzonders hebben gedaan in de politiek en/of samenleving.

Vanaf vrijdag 7 juli kunnen alle leden van het EBN gegadigden nomineren. Uiterste inzenddatum is zondag 6 augustus. Uit deze nominaties kiest het bestuur van het Els Borst Netwerk drie kandidaten die doorgaan naar de laatste ronde. Tijdens deze ronde kunnen alle EBN leden via de website hun stem uitbrengen.

Uitreiking
De Els Borst Netwerk Inspiratieprijs zal op zaterdag 9 september 2023 tijdens de Els Borst Netwerkdag uitgereikt worden door Rob Jetten.

Meer informatie en aanmelden
Mail jouw nominatie met een korte motivatie over waarom deze persoon de Inspiratieprijs verdient naar [email protected]

We kijken uit naar jullie nominaties!