Algemeen Bestuurslid en Penningmeester gezocht

Ben jij een enthousiaste en betrokken D66-lid in de Bommelerwaard en wil je een actieve rol spelen in het bestuur van onze afdeling? Dan is dit jouw kans! We zoeken naar gemotiveerde leden om ons bestuur te versterken, zowel voor de rol van Algemeen Bestuurslid als voor de functie van Penningmeester. Onze afdeling telt ongeveer 50 leden en is actief bezig met het bevorderen van democratie, vrijheid, en gelijke kansen in onze gemeente.

Algemeen Bestuurslid (Vrijwillig)

Als Algemeen Bestuurslid speel je een cruciale rol in de besluitvorming en strategie van onze afdeling. Maar dat is niet alles, want jouw betrokkenheid kan echt het verschil maken. Je bent verantwoordelijk voor:

– Het bijwonen van bestuursvergaderingen en het actief deelnemen aan de discussies over het beleid en de activiteiten van de afdeling.
– Het bijdragen aan de organisatie van evenementen, campagnes en ledenwerving.
– Het vertegenwoordigen van onze afdeling in externe bijeenkomsten en overleggen.
– Het initiëren van nieuwe ideeën en projecten om de lokale politiek en samenleving te verbeteren.

Wat maakt deze kans extra bijzonder? Het is de perfecte gelegenheid om je enthousiasme voor de idealen van D66 om te zetten in concrete actie. Als je nog niet zo actief bent geweest in de partij, is dit het moment om je stem te laten horen en de koers mede te bepalen.

We moedigen zowel actieve leden als degenen die tot nu toe wat meer op de achtergrond hebben gestaan aan om te solliciteren. We geloven sterk in de diversiteit van perspectieven en talenten binnen onze partij, en we verwelkomen iedereen die onze idealen deelt en zich wil inzetten voor een betere toekomst.

We kijken uit naar je aanmelding en hopen binnenkort kennis met je mogen maken! Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem gerust contact met ons op via [email protected]. Samen kunnen we de toekomst van onze gemeente vormgeven en onze idealen in de praktijk brengen.