Stop stilstand, stem vooruit!

De Provinciale Staten verkiezingen komen eraan! In de provincie wordt belangrijk beleid gemaakt voor het behoud van de natuur, het bouwen van woningen en het tegengaan van klimaatverandering. Daarnaast is de provincie aan zet om de stikstofcrisis aan te pakken. Om aan al deze belangrijke onderwerpen te kunnen blijven werken moeten we op 15 maart een mooie verkiezingsuitslag neerzetten. Samen met het provincie- en stadsbestuur is het Centrum er ook helemaal klaar voor. Maar die mooie uitslag gaat alleen met jullie hulp bereikt worden!

15 maart is de dag

Allereerst is het natuurlijk van enorm belang dat iedereen naar de stembus gaat en alle vrienden en familie motiveert om datzelfde te doen. De opkomst van de vorige provinciale verkiezingen was in Amsterdam helaas maar 53 % en die moet nu, ook omwille van de democratie, omhoog! Niet alleen kan iedereen stemmen voor een mooi zetelresultaat, je kunt ook op meerdere fantastische kandidaten uit Amsterdam stemmen: onder meer onze lijsttrekker Amélie (Oost), Sijmen op 4 (West), Krista op 5 (Oost), Nina Sophie op 6 (Zuid/Zuidoost), Dirk op 10 (Zuid), Julian op 11 (Noord), Dennis op 12 (Centrum) en Vica op 13 (Zuid).

Tijd voor campagne

Ten tweede willen we samen met alle leden een prachtige campagne neerzetten. De komende tijd staan er al meerdere activiteiten gepland om in het Centrum, heel Amsterdam of de provincie te gaan flyeren en veel mensen te spreken. Hieronder staan de aankomende evenementen. Heb je vragen over bepaalde acties of ben je enthousiast en wil je graag meedoen neem dan contact op met Mats Wijnen

De campagneagenda

De geplande campagneactiviteiten zijn:

• Zaterdag 11 februari 12:30: Canvastraining met aansluitend canvassen vanaf 14:00.
  • Dinsdag 14 februari nader te bepalen tijd: Valentijnsactie, uitdelen van lolly’s
  • Zaterdag 18 februari: Fietstocht Amsterdam Oost -> Ouderamstel -> Zuidoost -> (Eventueel Gaasperdam) -> Weesp.
  • Vrijdag 24 februari 16:00: flyeren met Faissal Boulakjar in Zuidoost.
  • Zaterdag 25 februari 10:00 – 12:00: Flyeren met een koffiekar, een samenwerking van Amsterdam Noord en Centrum.

Doe mee!

Wil je mee doen met de activiteiten of op je dagelijkse wandelrondje een paar flyers door de brievenbussen in de bus doen? Laat het Mats weten dan kan er een mooi overzicht gemaakt worden van de bezetting en wijken waar veel of weinig geflyerd wordt!

Met elkaar stoppen we de stilstand en gaan we voor een mooi resultaat bij de aankomende Provinciale Statenverkiezingen.