Stop stilstand.
Stem vooruit.

Op woensdag 15 maart 2023 vinden de volgende verkiezingen plaats:
– Provinciale Staten
– Waterschap Hollandse Delta
– Dorpsraad Heerjansdam

We moeten vandaag plannen maken om ons aan te passen aan klimaatverandering, om als Zuid-Holland het hoofd boven water te houden. Kiezen we voor stilstand of gaan we vooruit? Klik hier om naar de site van D66 Zuid-Holland te gaan voor meer informatie over de Provinciale Statenverkiezingen 2023. Belangrijke verkiezingen, ook omdat de leden van de Provinciale Staten de Eerste Kamerleden kiezen.

D66 doet als partij niet mee aan de waterschapsverkiezingen, maar steunt Water Natuurlijk. Deze waterschapspartij werd in 2008 opgericht door diverse natuur- en recreatieorganisaties, waaronder Natuurmonumenten en de provinciale milieufederaties. Binnen Water Natuurlijk werken D66 en GroenLinks samen aan de bescherming van onze kust, houden we (drink)water schoon en geven we rivieren de ruimte. Het waterschap is dankzij deze samenwerking niet meer alleen het eigendom van conservatieve krachten, maar ook van vernieuwers. Van aanpakkers.

In Heerjansdam wordt op 15 maart ook gestemd voor de Dorpsraad. De kandidaten zijn niet gebonden aan politieke partijen. D66 heeft zich altijd hard gemaakt voor deze Dorpsraad.
De Dorpsraad vertegenwoordigt de inwoners van Heerjansdam, heeft namens hen contact met de gemeente en beslist waar het leefbaarheidsbudget dat de gemeente ter beschikking stelt aan besteed wordt.
Facebook: Dorpsraad Heerjansdam

Stop stilstand. Stem vooruit.

Beeld: D66