Marcel Cramwinckel legt zijn wethouderschap tijdelijk neer

Marcel Cramwinckel, wethouder Voorschoten, legt zijn wethouderschap tijdelijk neer vanwege een ingrijpende nieroperatie.

Hoewel de verwachting is dat hij daar volledig van zal herstellen, gaan we er ook van uit dat de formatie voor een nieuwe coalitie afgerond zal zijn voordat Marcel weer aan het werk gaat.
We gaan ervanuit dat hij voor die tijd niet zal terugkeren als wethouder in Voorschoten. Als fractie en afdeling gaan we uiteraard op een later moment afscheid nemen van Marcel als wethouder.

Bij deze willen we hem enorm bedanken voor het werk dat hij de afgelopen vier jaar heeft verzet.
“Komend vanuit het financieel toezicht van de provincie zijn de gemeentefinanciën weer op orde en staan we er steviger voor dan veel andere gemeenten. Bovendien is een begin gemaakt met een enorme slag op woningbouw en heeft Voorschoten onder zijn leiding de transitie richting Leidse Regio ingezet en is het Sportakkoord getekend”, aldus Adriaan Andringa, fractievoorzitter.

Marcel is al sinds 1986 betrokken bij D66 in Voorschoten en we kijken uit naar zijn betrokkenheid bij Voorschoten ook de komende jaren.