D-Loquentia Debattrainingen

Beeld: Danielle Brouwer

Heb jij er plezier in om andere mensen met goede argumenten te overtuigen? Of denk je juist dat jouw presentatievaardigheden nog beter kunnen? Dan is de debattraining van D-Loquentia Utrecht een laagdrempelige manier om je in deze vaardigheden verder te bekwamen!

Tijdens zes interactieve dinsdagavonden worden jou de fijne kneepjes van het debatteren bijgebracht door een team van ervaren trainers. Tijdens deze avonden leer je jezelf nog overtuigender te presenteren, je argumenten krachtig in stelling te brengen en het betoog van je tegenstander adequaat en vakkundig te tackelen. De trainingsreeks wordt afgesloten met een debattoernooi, waarbij alle opgedane kennis en vaardigheden ingezet kunnen worden!

De trainingen in het voorjaar van 2024 zullen worden gegeven op:
– 23 april
– 30 april
– 07 mei
– 14 mei
– 21 mei
– 28 mei

Als eigen bijdrage vragen wij 66 euro. Voor studenten en leden van de Jonge Democraten is er de mogelijkheid om de D-Loquentia training voor een gereduceerd tarief van 20 euro te volgen. Mocht de eigen bijdrage van 20 euro een te hoge drempel zijn om mee te doen en wil je dat wel heel graag? Neem dan contact op met de penningmeester via [email protected] om te overleggen wat er mogelijk is.

Aanmelden gaat binnenkort open. Wacht niet te lang met inschrijven want we hebben maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.
Na aanmelding zal iedere deelnemer per e-mail de nodige informatie ontvangen.

Voor vragen kun je contact opnemen met [email protected] of met ons bestuurslid Talentontwikkeling & Opleiding via [email protected].

In de toekomst ook landelijk debattoernooi

Momenteel zijn we ook hard bezig met het organiseren van een landelijk debattoernooi. Dus diegene die straks de Utrechtse debattrainingen achter de rug heeft of ervaren debater is, mag zich te zijner tijd hiervoor klaarmaken.

In teams van twee personen zullen we de verbale degens kruisen. Voorafgaand aan het landelijke toernooi organiseren we voor de regio Utrecht een kwalificatieronde.

Houd deze webpagina dus goed in de gaten. Zodra we hierover meer nieuws hebben zullen we dat hier meteen aangeven en de aanmelding mogelijk maken.

We hopen je te ontmoeten bij de trainingen of het toernooi!