Laatste kans om je in te schrijven voor de reis naar Boedapest!

Laatste kans om je in te schrijven! Van woensdagavond 26 oktober t/m zondagavond 30 oktober gaan we met de (nacht)trein naar Boedapest, om onze Hongaarse zusterpartij Momentum te bezoeken.

We gaan ideeën met ze uitwisselen, het parlement en stadhuis bezoeken, een illiberal tour van het duistere verleden volgen, maar ook gewoon gezellig onze medeliberalen daar ontmoeten en met hen uit eten. Tussendoor is nog tijd voor ontspanning. Voor €425 (incl. vervoer, overnachting en ontbijt/diner daar) doe je mee, en het is ook mogelijk om op eigen gelegenheid vervoer te regelen.

En op 28 september houden we zowel een D-Café voor alle leden over een thema dat we gemeenschappelijk met Momentum hebben, als een kennismakingssessie voor de deelnemers.

Alles op een rijtje

• heenreis: 26 oktober
  • kosten: 425 euro

Mocht de bijdrage een te hoog bedrag voor je zijn, en wil je toch graag deelnemen? Stuur dan een mail naar Robert Landheer, de penningmeester van D66 Utrecht ([email protected]). Dan komen we tot een passende oplossing. Hier zal vertrouwelijk mee worden omgegaan.