Sluit aan bij de maandelijkse vrijdagmiddagborrel van D66 Utrecht

Elke tweede vrijdag van de maand vanaf 17:30 uur heffen we met z’n allen het glas tijdens onze vrijmibo! Je bent van harte welkom in Café Kalff aan de Oudegracht.

Let op: 10 juli starten we mogelijk wat eerder en is de borrel wellicht op een andere locatie. Check van tevoren de site voor de laatste info.

Ben je nieuw en wil je ons eerst leren kennen? Stuur dan een mailtje naar bestuurslid Janneke Verhaegh via [email protected].