Opleidingen

De afdeling Rijk van Nijmegen verzorgt Masterclasses en trainingen gedurende het gehele jaar door. Je kan op allerlei manieren meedoen: door je aan te melden voor de opleidingen die wij aanbieden. Maar ook jij kan bijdragen aan de kennisontwikkeling binnen onze afdeling door zelf een verfrissend opleidingsidee te pitchen. Wij gaan dan aan de slag met jouw idee – maar je kan zelf ook een actieve rol vervullen door mee te helpen bij de opzet en uitwerking van jouw Masterclass, training of opleiding.

Het motto is kennisdeling: niet alleen halen, maar ook brengen. Binnen de afdeling Rijk van Nijmegen barst het van de kennis en expertise. Waarom zouden we die niet inzetten om van elkaar te leren? Via deze site kan je ons daarom op de hoogte stellen van jouw kennis en expertise, zodat wij die kunnen inzetten voor verdere kennisdeling.

Het aanbod is ook toegankelijk voor D66 leden van andere afdelingen, of geïnteresseerden die willen kennismaken met de partij.

Het complete aanbod van de opleidingen die we aanbieden vind je hier.

Voor vragen en of opmerkingen kun je contact opnemen met Victoria von Beckerath.