Ledenvergadering in stadsmuseum Rhenen

22 November vond de algemene ledenvergadering van D66 Rhenen plaats in het Stadsmuseum. Na afloop van de  vergadering was het de beurt aan museumdirecteur Maike Woldring. Ze vertelde vol enthousiasme over het intrigerende schilderij van Jan van Goyen en de verwerving ervan. Vervolgens nam Maike ons mee door het Rhenen van meer dan 350 jaar geleden

Beeld: Dineke Jansen

Ledenvergadering in stadsmuseum

Aan het einde van de avond was er een borrel met een inspirerend  verhaal van statenlid Marianne de Widt en Damien Storiemans bestuurslid van D66. Ze vertelden oa over de verkiezingscampagne voor de Provinciale Staten. Thema’s zoals klimaat, energietransitie en biodiversiteit zijn belangrijk en we moeten keuzes durven maken. In maart 2023 zijn er weer verkiezingen voor de provinciale Staten en onder andere oud raadslid Jan Willem Langenbach staat op de lijst voor D66. Jan Willem kwam nog even kort aan het woord over zijn motivatie om zich verkiesbaar te stellen voor de komende verkiezingen. Het verkiezingsprogramma van D66 is positief en op zoek naar de verbinding en dat is Jan Willem op het lijf geschreven. Het was een mooie avond mede dankzij de gastvrijheid van het Stadsmuseum!

Update

Tijdens de ledenvergadering kwam er een update vanuit de fractie. Leden zijn welkom om bij de fractievergadering aan te sluiten. Deze vinden de maandag voor de commissievergaderingen en de raadsvergadering plaats.

Als D66 hebben we nog geen moties ingediend. Wel hebben we moties mede-ingediend. We gaan door met initiatieven zoals het maandelijkse inloopspreekuur (meer info? zie contact pagina!) en we gaan de wijk in. Ook na de verkiezingen willen we zichtbaar blijven. Wil je met ons in contact komen, of zijn we een belangrijke plek/organisatie vergeten te bezoeken? Je kan ons bereiken via de contact pagina op deze website!

We blijven focussen op onderwerpen die voor D66 belangrijk: duurzaamheid, fietsen en inclusie.

Zie meer foto’s van de avond hieronder.

Beeld: Dineke Jansen