Minister Rob Jetten komt naar Maastricht

Graag nodigen wij je uit voor het klimaatcafé met onze kersverse nieuwe minister voor Klimaat en Energie, Rob Jetten, op donderdag 24 februari om 17:00. Om je aan te melden voor het evenement dien je een ticket te bestellen, dat kan via deze link: https://shop.compoticketing.eu/nl/shop/ticketshop/event/FEA8369F6B17/1
Het klimaatcafé zal plaatsvinden in de Muziekgieterij, Boschstraat 5, 6211 AS Maastricht. Conform de geldende corona maatregelen zul je een QR-code moeten laten zien bij entree.

Klimaatcafé

Tijdens het klimaatcafé zal Rob Jetten terugblikken op zijn eerste paar weken als bewindspersoon. Hoe is het nu om aan het roer te staan om onze belangrijke klimaatambities te verwezenlijken? Vooral zal er voldoende tijd zijn voor interactie en vragen van jullie. Marlou Jenneskens modereert deze sessie! Na het plenaire gedeelte zal de bar worden geopend voor een borrel. Consumptie op eigen kosten. Om 19:30 eindigt het evenement.