Leefbaar, duurzaam en vitaal Linne

D66 doet in Maasgouw voor de eerste keer mee met de gemeenteraadsverkiezingen. Daar zijn wij trots op. D66 Maasgouw wil graag van betekenis zijn voor de lokale gemeenschap. Het verschil gaan maken. Zorgen dat u, als inwoner van Linne, regie en zeggenschap krijgt over de zaken die binnen uw kern van belang zijn. Dat u zelf kunt bepalen waar groenvoorzieningen komen, speelplaatsen of hondenuitlaatplaatsen. Of de Jan Linders wel of niet verplaatst zou moeten worden. De gemeente is er om zaken die voor u belangrijk zijn, mogelijk te maken.

“Groen, Leefbaar, Iedereen telt mee” is voor ons de leidraad geweest voor ons verkiezingsprogramma. Een sociaal programma. Want we laten iedereen vrij, maar niemand vallen.

In het document kunt u de thema’s lezen, die wij er, op basis van gesprekken die we met Linnenaren gevoerd hebben, willen uitlichten. Waar wij ons keihard voor gaan inzetten de komende vier jaar. Waarbij we willen doorpakken, tot tastbare resultaten willen komen.