Doe mee met D66 Internationaal

Lees hier hoe je bij kunt dragen aan het werk van D66 Internationaal.

Word internationaal trainer

Via de internationale stichting gelieerd aan D66 – het Internationaal Democratisch Initiatief (IDI) – gaan regelmatig D66 trainers naar het buitenland om een training te geven aan gelijkgezinde zusterorganisaties. Voorbeelden hiervan zijn:

• Training Europese integratie aan Oekraïense jonge activisten;
  • Training (online) campagne voeren aan Tunesische liberale partij;
  • Ronde tafelgesprek over LHBT-rechten in o.a. Armenië;
  • Training over sociaal ondernemerschap aan Koerdische jongeren.

Lijkt het je leuk om voor D66 in het buitenland training te geven, stuur een bericht naar [email protected]. Vermeld daarin op welke onderwerpen jouw expertise ligt en of je al ervaring hebt als trainer.

Thema-afdelingen

Word actief bij één van de internationaal georiënteerde Thema-Afdelingen: Europa, Internationale Samenwerking of Internationale Veiligheid & Defensie.

D66 Buitenland

Vanuit het besef dat het aantal Nederlanders in het buitenland groeiende is – en via internet sneller en beter geïnformeerd bovendien – is het belang van een duidelijk D66-netwerk in het buitenland snel toegenomen. Naast de al bestaande afdelingen Berlijn, Brussel/Luxemburg, Londen, New York en Parijs heeft de Regio Buitenland met name ten doel de Nederlanders die op andere plaatsen dan deze steden wonen, te ondersteunen, te verbinden en een stem te geven binnen de vereniging.

D66’ers zijn te vinden in de volgende landen: Aruba, Australië, België, Canada, China, Denemarken, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Hong Kong, Ierland, India, Indonesië, Italië, Japan, Luxemburg, Mexico, Mozambique, Noorwegen, Oostenrijk, Panama, Polen, Rusland, Singapore, Spanje, Slowakije, St. Maarten, Thailand, Tsjechië, VK, VS, IJsland, Zweden en Zwitserland.
Vind D66 Buitenland ook op Twitter en Facebook.

Heb je vragen? Neem contact op met de voorzitter via [email protected].