Start campagne

D66 Hillegom heeft in aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen haar programma gepresenteerd. Een veelzijdig programma dat actief werkt maakt van belangrijke thema’s voor Hillegom en Hillegommers. D66 Hillegom maakt een aantal heldere keuzes op het gebied van onder andere wonen en mobiliteit. “Hillegom is een prachtig dorp en we doen het op veel vlakken al goed, maar Hillegom is nog niet ‘af’” aldus lijsttrekker Rory Semrek.

Kandidatenlijst

Met Rory Semrek heeft D66 Hillegom een huidig raadslid als lijstaanvoerder. Verder kent de kandidatenlijst veel nieuwe en ook jonge gezichten. Semrek: “Stuk voor stuk Hillegommers die zich met het dorp verbonden voelen en zich daadkrachtig voor de belangen van alle inwoners willen inzetten. D66 Hillegom is hierdoor met recht een lokale partij, vóór en dóór Hillegommers”. Naast Rory vormen Sjoerd Bijl, Jasper Out, Paul Hulst, Marcel Griffioen, Isabelle van der Lans, Mark Lokhorst en Menno Willemse de top acht van de lijst welke verder wordt aangevuld met enkele oud bekende en lijstduwers.

Social Media

De komende weken zal D66 via haar social media accounts op Instagram en Facebook de verschillende kandidaten voorstellen en de standpunten uit het partijprogramma verder uitleggen. “We willen graag laten zien wie D66 Hillegom en warm hart toedragen en met welke mensen we écht iets willen gaan bereiken voor ons dorp.” aldus Semrek. Alle informatie is nu al te vinden op de vernieuwde website!