Een formatie met ambitie
Op 28 mei startte de formatie en de coalitieonderhandelingen met Democraten Gorinchem, PRO, D66, CDA en Gorcum Actief. Het is en was onze gezamenlijke wens om een nieuw stadsbestuur te laten aantreden voor het zomerreces. Met een constructieve houding en een zorgvuldig proces zijn we erin geslaagd om na één maand een akkoord te bereiken voor Gorinchem.
Op donderdag 2 juli bespreekt de gemeenteraad het coalitieakkoord en staat de installatie van de nieuwe beoogde wethouders op de agenda. D66 is verheugd dat de coalitie op deze manier uit de startblokken schiet; het is tijd om aan de slag te gaan!