Ga stemmen!

Vandaag mogen we weer stemmen! 13% heeft het al gedaan. Velen zullen nog volgen op weg naar of van school, werk, winkel of wandeling. Maak gebruik van je vrijheid, vier de democratie en loop even een stemlokaal binnen.

D66 voert passende, optimistische campagne

D66 heeft een passende, optimistische campagne gevoerd. Voor Oekraïne zijn goederen verzameld bij de Groene Ruijter en is er een statement gemaakt met de hele Gemeenteraad. Vrijwilligers van D66 hebben in heel Gooise Meren folders verspreid en zijn op de markten van Bussum, Muiden, Muiderberg en Naarden in gesprek gegaan met inwoners over onze standpunten.

Een vitaler, groener en kansrijker Gooise Meren

Geen loze beloftes. Net als in de vorige raadsperiode gaan we woningbouw faciliteren terwijl we rekening houden met de natuur en de omwonenden. We gaan verder investeren in onderwijs en gaan door met het aanpakken van knelpunten in de jeugdzorg en het stimuleren van de economie. We gaan verder vergroenen, binnen en buiten de kernen, en staan voor het terugdringen van overlast door geluid en fijnstof.